Cinfield verwelkomt officemanager Claudia van Rijn

Per april is Claudia van Rijn gestart bij Cinfield in de functie van officemanager. In deze rol geeft zij invulling aan het optimaal organiseren van de backoffice. Daarnaast zal zij de organisatie van trainingen op het gebied van tendermanagement op zich nemen, de marketing/communicatie verzorgen en diverse events organiseren.

Aangenaam! Mijn naam is Claudia van Rijn, woonachtig in het pittoreske Bunschoten-Spakenburg met man (Robert), zoon (Dinand) en onze twee katten. Sinds 1 april 2022 ben ik gestart bij Cinfield in de functie van Officemanager. Sinds 1994 alweer ben ik werkzaam geweest in diverse functies binnen diverse vakgebieden, zoals het notariaat, het bank- en verzekeringswezen, consultancy, werving en selectie en tot slot binnen de gemeente (publieke) sector. Werkervaring genoeg dus!

De wereld van tendermanagement is niet geheel nieuw voor mij en ik zie ernaar uit deze wereld verder te ontdekken en met positieve energie een optimaal werkende backoffice neer te zetten!

Ik kijk er naar uit om voor de opdrachtgevers en relaties van Cinfield aan de slag te gaan. Wellicht tot ziens!

Kennismaken met Claudia? Zij is bereikbaar via 088 234 76 00 en per mail op: claudia.vanrijn@cinfield.nl.

Deel dit artikel:

Meer artikelen